Aanmeldprocedure

Met de stichting focussen wij ons op projecten, zowel langdurig of van korte duur, die impact maken op de wereld dankzij locatie of GIS. Onze missie is een positieve impact te genereren door geografische kennis en kunde te vergroten bij organisaties die ernaar streven om thema’s omtrent mens, dier en milieu aan te pakken. Wij geloven namelijk dat een organisatie die zich inzet om een maatschappelijk probleem op te lossen, altijd in staat moet zijn om geografische kennis en kunde optimaal in te zetten om haar doelen na te streven.

Wat ondersteunen wij

Wij steunen andere stichtingen bij hun locatie en geografische vraagstukken. Dit kan gaan om projecten, het inkopen van software, het inzetten van professionals of relevantie geografische opleidingen e.d. Aanvragers zijn stichtingen met een ANBI status die in Nederland zijn ingeschreven, maar zij mogen wereldwijd opereren.

Voorwaarden

Uiteraard kunnen wij niet alle projecten sponseren. Vandaar dat er enkele voorwaarden zijn opgesteld waar het project/de uitdaging aan moet voldoen.

Het project:

• betreft een informatievraagstuk

• bevat een locatiecomponent

• kennis en kunde van GIS levert toegevoegde waarde

• levert een informatieproduct, dataset of draagt bij aan kennisopbouw

• draagt bij aan één of meer Sustainable Development Goals

Heeft u in de tussentijd vragen, stel deze dan gerust via het contactformulier of mail naar info@geoimpactstichting.org.