• Activiteiten

De komende jaren werkt het bestuur van de stichting aan het honoreren van projecten van andere organisaties, die te maken hebben met een locatievraagstuk en daar geen budget/tijd/kennis voor hebben. Hiermee bedoelen we projecten die aan één van de Sustainable Development Goals bijdragen. Activiteiten die wij bieden zijn middelen en kennis.

• Aanvragen

Elk kwartaal worden er inschrijvingen beoordeeld om andere stichtingen bij te staan bij hun locatievraagstukken.

• Toekomst

De stichting is geen eendagsvlieg, maar we richten ons op de langere termijn aan projecten die bijdragen aan complexe problemen. De bestuursleden zijn voor 4 jaar aangesteld zodat kennis over de beoordeling en aansturing van projecten ook voor de langere termijn geborgd is.

Beleidsplan

Download hier het beleidsplan