Met onze donaties maken we impact voor een betere wereld

Een greep uit onze donaties

• Veteranen Search Team

Locatie en geografie zijn essentieel bij een vermissing. Het Veteranen Search Team helpt bij deze vermissingen. Dankzij de donatie van de Geo Impact Stichting kunnen zij de politie nog beter bij staan. We spraken met Bas Ooink van Blue Team Intelligence en vrijwilliger van het Veteranen Search Team.

• Bomenstichting

De Bomenstichting zet zich in voor het behoud van monumentale bomen. Dankzij de donatie van de Geo Impact Stichting kunnen zij nog beter in kaart brengen waar deze bomen staan, wanneer deze voor het laatst zijn bekeken en in welke staat deze verkeren. We spraken met Bert Plaat, vrijwilliger van de Bomenstiching.

Stichting ANEMOON

Nederland heeft een rijkelijk kustgebied met een ontelbaar aantal organismen en dieren. Stichting ANEMOON beschermt en behoudt deze mariene flora en fauna en brengt het in kaart. Dankzij de donatie van de Geo Impact Stichting kan Nina Leestemaker, analist bij Stichting ANEMOON, haar belangrijke werk voortzetten.

• Life Terra

Life Terra heeft een duidelijke missie: 500 miljoen nieuwe bomen voor Europa. En geografie speelt daar natuurlijk een belangrijke rol. Waar plant je die bomen dan, en met welk effect? Dankzij de donatie van de Geo Impact Stichting kan Life Terra inzichtelijk maken hoe de situatie was voordat er bomen werden geplant, en welke impact zij maken door het planten van deze bomen op bepaalde locaties.