Over ons

De Geo Impact Stichting is opgericht om maatschappelijke vraagstukken aan te pakken door middel van locatie en geografische expertise. We steunen projecten die anders niet gerealiseerd zouden worden en streven ernaar een significante impact te creëren in lijn met de Sustainable Development Goals (SDG's). We geloven dat het benutten van geografische kennis en vaardigheden een waardevolle bijdrage kan leveren aan het oplossen van wereldwijde uitdagingen.

Onze missie

Een positieve impact genereren door geografische kennis en kunde te vergroten bij organisaties die ernaar streven om thema's omtrent mens, dier en milieu aan te pakken.

Onze visie

Een organisatie die zich inzet om een maatschappelijk probleem op te lossen, zou altijd in staat moeten zijn om geografische kennis en kunde optimaal in te zetten om haar doelen na te streven

Onze doelstelling

Wij ondersteunen organisaties en bedrijven waar budget of kennis een belemmering is om een positieve impact te realiseren op maatschappelijke vraagstukken middels GIS.